Δευτέρα 29 Αυγούστου 2011

ΚΕΝΟ!!!
Το απολυτο ομως..Καμια διαθεση για εξηγηση, για παραπονο, για λογια... για τιποτα!!
Αυτο μαλλον ειναι πιο ανησυχητικο απο τον θυμο και τα νευρα που τα ξεσπας, τα λες, ξεθυμαινεις και μετα βρισκεις κι εναν τροπο να γινουν παλι ολα οπως πριν.. Μαλλον τωρα με τρομαζει πιο πολυ ο εαυτος μου, που προσπαθω να του επιβαλλω την σιγη.. Κ δεν ειμαι καθολου καλη, ομολογω!! Αλλα μπορω να περιμενω..Θα το κανω για να αποδειξω ΣΕ ΜΕΝΑ οτι μπορω.. Κενες ακομα και οι λεξεις αυτες, διχως νοημα, πιστη.. Παλευω με μενα πανω απο ολα και περιμενω κατι, χωρις να ξερω τι..
Λεω λογια που δεν πιστευω..το παιζω αδιαφορη..αρχιζω να μην ειμαι εγω..Ακομη πιο ανησυχητικο!! Αλλα, ολως παραδοξως, πιστευω στον εαυτο μου..Οταν λεω οτι θα ειμαι εδω,το εννοω..ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ!!Ακομα κι αν φανταζει υπερβολικο,γιατι εγω ετσι ειμαι..Κ οποιος θελει μπορει να σε διαβασει πισω απο τις λεξεις και να δει το πραγματικο νοημα..αυτο που εισαι και θελεις..Μονο αυτος ειναι ο ανθρωπος σου..Ή το πιο ουτοπικο, αλλο σου μισο..Οοοχι,δεν θα μελαγχολησω και σημερα..Σημερα το υποσχεθηκα,θα ειμαι για μενα..

*Δεν ξερω,αλλα νομιζω πως καμια φορα οντως ολα γινονται για καποιο λογο..
** ΄΄Θα παω,κι ας μου βγει και σε κακο...΄΄

                                                                       Καληνυχτα!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: