Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2011

Ο μικρος ΜΟΥ πριγκηπας.....

 '' Μονο με την καρδια βλεπεις καλα,
                 η ουσια δεν φαινεται με τα ματια''

Θα κοιταζεις την νυχτα τα αστερια..το δικο μου ειναι πολυ μικρο και δεν μπορω να σου δειξω που βρισκεται,καλυτερα ετσι!! Γιατι το αστερι μου θα ειναι για σενα ενα απ΄τα αστερια..ετσι, θα σ'αρεσει να κοιταζεις ολα τα αστερια, θα ειναι ολα φιλοι σου.. Τα αστερια δεν ειναι ιδια για ολους τους ανθρωπους, μα ολα τα αστερια ειναι σιωπηλα.. Εσυ θα εχεις αστερια που δεν θα εχει κανεις.. Οταν κοιταζεις την νυχτα τον ουρανο, κι αφου εγω θα ζω σε ενα απο αυτα και θα γελω σε ενα απο αυτα, για σενα τοτε θα ειναι σαν να γελουν ολα τα αστερια.. ΕΣΥ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΑΣΤΕΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΞΕΡΟΥΝ ΝΑ ΓΕΛΟΥΝ.. Κι οταν πια θα σου περαει η στενοχωρια, θα εισαι ευτυχισμενος που γνωρισες, θα εισαι παντα φιλος μου.. και θα εχεις παντα διαθεση να γελασεις μαζι
μου..
 Και θα ανοιγεις ποτε-ποτε το παραθυρο, ετσι για γουστο.. Και οι φιλοι σου θα παραξενευονται που θα σε βλεπουν να γελας κοιταζοντας τον ουρανο.. Κι εσυ τοτε θα λες:
                                   ''ναι, τα αστερια παντα με κανουν να γελω...''

Δεν υπάρχουν σχόλια: