Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Για πάντα...(το ΠΑΝΤΑ μήπως είναι πολύς καιρός..?)

    Τις προάλλες μια νέα καλή μου φιλή (Α), μου θυμίσε μια ατάκα του Φώτη από τους singles, όταν η Κατερίνα τον ρώτησε αν θα είναι μαζί για πάντα..

΄΄Δεν μπορώ να σου πω αν θα είμαι μαζί σου για πάντα..εχθές με έκανες ευτυχισμένο, σήμερα με κάνεις ευτυχισμένο κι αυτό για μένα είναι το πάντα...Αν είμαι ευτυχισμένος και αυριο μαζί σου, θα συνεχίσει να είναι αυτό το πάντα...''

    Αλήθεια!!!  Κι εγώ το έχω κάνει..κι εγώ το έχω ρωτήσει..Αλλά και πόση σημασία έχει?? Όχι απαραίτητα σε μια ερωτική σχέση..σε οποιαδήποτε! Το σκέφτομαι.... Αν μπορείς κάθε μέρα να μοιράζεσαι με τους ανθρώπους σου μικρές ή μεγάλες στιγμές, στο τέλος κάθε μέρας μπορείς να πεις πως ήσουν μαζί τους ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!! Και η επόμενη μέρα θα είναι μια νέα αρχή, θα ξεκινάς πάλι με στόχο να είσαι μαζί τους γαι πάντα..μέχρι την επόμενη πάλι μέρα!! Πόσο εύκολο φαίνεται τελικά!! Αλλά η σιγουριά μιας φράσης και η ανάγκη της ασφάλειας, πάντα σε κάνει να στηρίζεσαι σε αυτήν, βάζοντας πιο πέρα την ουσία ή το αποτέλεσμα.. Ξέρω όμως και κάποιον που βάζει πάντα πιο πάνω την ουσία, γι' αυτό δεν λέει και πολλά.
    Άρα κλείνω, με την υπόσχεση στον εαυτό μου και στους ανθρώπους μου ότι θα είμαι μαζί τους για πάντα!! Μέχρι να τους ξαναδώσω αυτήν την υπόσχεση αύριο...

*  Anastasie...Σε ευχαριστώ για την υπενθύμιση!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: